Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Για την προστασία της τζιπούρας - τζιπούρας

Απεργία σήμερα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και η Αθήνα είχε πήξει από αυτοκίνητα.
Έβλεπα στα φανάρια μποτιλιαρισμένα αμάξια κι ανάμεσά τους κάτι τεράστια 4Χ4 με μαύρα τζάμια κι έναν μοναδικό -συνήθως- επιβάτη να φλυαρεί στο κινητό.
Αφήστε τα έρ'μα στο γκαράζ ή πηγαίνετέ τα εκεί που πραγματικά ανήκουν, στο βουνό.
Στη φωτό, τρία ευτυχισμένα τετρακίνητα στον βιότοπό τους, την Αλεβίτσα Γράμου.

14 σχόλια:

Δημήτρης είπε...

Μήπως τους παρεξηγείς; Εγώ πιστεύω ότι απλά κατεβαίνουν στην πόλη για τα ψώνια. Στο τηλέφωνο είναι η κυρά-Μαρω που τους διαβάζει τα υλικά που θα πάρουν για να κάνουν βραστή γίδα και η τζιπούρα είναι καλογυαλισμένη γιατί λατρεύουν την καθαριότητα!

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Λες, Δημήτρη;
Μωρέ ξέρω στο Γράμο ένα μέρος με γίδα βραστή, άλλο πράμα, λέμε!

Δημήτρης είπε...

Χμμμμ...το καλοκαίρι προβλέπεται δύσκολο... :Ρ

Ανώνυμος είπε...

Καημένη Αλεβίτσα… Γι αυτό κατακάηκες από τις ναπάλμ στον εμφύλιο… Για να ανεβαίνουν τώρα στη ράχη σου τα 4Χ4 και να λιάζονται…
Ββσλγς
(προβοκατόρικο, εεε;)

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Δημήτρη: ό,τι και να γίνει, σίγουρα το καλοκαίρι θα 'ναι ευκολότερο από το χειμώνα που περνάμε.

Ββσλγε, προβοκάτορα: η δόλια η Αλεβίτσα δεν πρέπει να έφαγε ναπάλμ. Το λέω διότι ώς επί το πλείστον την έλεγχε ο Στρατός (οι μοναρχοφασίσται, που λένε στα χωριά μας) και οι μάχες γίνονταν δυτικότερα και νοτιότερα. Επιπλέον, εκεί έχω βρεί κάλυκες μόνο των 0.303" (δηλαδή του M1 Garand που είχε ο στρατός). Ντάξ' βρήκα πρόπερσι κι ένα κομμάτι όλμου και πέρυσι κάτι που μοιάζει με κομμάτι ρουκέτας (ακόμα το ψάχνω για να το κάνω δημοσίευση) αλλά από ναπάλμ δεν νομίζω να έπεσαν...
Επί της ουσίας, τώρα, ναι είναι ωραία να λιάζεσαι στην Αλεβίτσα και ξέρω πως του χρόνου θα 'ρθεις κι εσύ!

demetrat είπε...

τόπιασα το υπονοούμινου.
δ

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Κάποτε, όταν είμασταν φτωχοί, μιλούσαμε για τους αγρότες του Κολωνακίου, με τα Jeep, που είχαν πινακίδες ΑΜ (Αγροτικά Μηχανήματα) και έξοδο "παρτικόφ" (Power take off), για την υποτιθέμενη φρέζα ή την αντλία!
Τώρα βλέπω κι εγώ στους δρόμους τα κτηνώδη 4Χ4, με ασφάλτινα λάστιχα, οπότε καταλαβαίνεις την χρήση τους.
Χωρίς να είναι απαραίτητο να διαβάσεις την έρευνα του 4Χ4 magazine, που λέει ότι αυτά περνούν το 95% της ζωής τους στην άσφαλτο (παρά φύσιν ασέλγεια, θάλεγε κάποιος)

Καλή σου μέρα φίλτατε Σκύλε!!!

Unknown είπε...

μα δε μοιάζουν λίγο με νεκροφόρες 4x4; πάντως τους παρεξηγείτε, είναι για "τις χιονισμένες πλαγιές του Κολωνακίου" που λέει και ένας φίλος - άσε που πιάνει και καλύτερα το κινητό όταν είσαι ψηλά...

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Δήμητρατ: α, γιά σ΄!
Δύσπιστος: παρτικόφ; θεϊκό. Κυκλοφοράνε ακόμα μερικά τέτοια στη Θεσσαλία, κυρίως Μιτσουμπίσι Παχέρο και ΛαντΡόβερ. Τώρα, βέβαια, η Ελλάδα έχει περισσότερες Πόρσε Καγιέν ανά εκατομμύριο κατοίκων απ' ό,τι η Γερμανία, όπου έχουν και τη μισή τιμή σχεδόν.
Φλό: σάματις ξέρ'νε να βάλουν και τις αλυσίδες;

Σπνσς είπε...

Bλέπω είστε καλά ενημερωμένοι.
Οταν έγινε μόδα το Παχέρο αρχές του90,τους έπιασε μια λύσσα να πάρουν οι περισσότεροι.Τα φέρναν από τη Γερμανία χωρίς παρτικόφ,εκεί να δείτε πατέντα,το κάνανε υδραυλικό ή ηλεκτρικό,ίσα ίσα να περάσει τον έλεγχο(έτσι κι αλλιώς ο "τεχνικός" τ'άρπαζε).

demetrat είπε...

Μάλλον φέτος τελειώνουν τα βάσανά μας.
Πιθανόν να τα καταφέρω.
δ

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Σαπανίσε: τι, νομίζεις πως εγώ δεν τα λιγουρεύτηκα; Αλλά ένεκα η αφραγκία έμεινα νόμιμος

Δήμητρατ: με το καλό, καλή μ'...

Σπνσς είπε...

Μπα δεν έχασες και τίποτα πατάτες ήταν.

Νομίζω είπε...

Αυτό που έχει πει ένας φίλος είναι ότι τα μεγάλα αυτά αυτοκίνητα με τα σκοτεινά τζάμια, αποτελούν μια έκφανση της αποξένωσης των ανθρώπων από τους υπολοίπους.
Είναι λες και είναι ένα σπίτι, ένα κάστρο και το παίρνουν μαζί τους. Μετακινούνται μέσα τους με τον όγκο τους και τα φιμέ τους τζάμια να κρατάνε τους έξω μακριά.
Οι ανασφαλείς επιδειξίες σε μια ακόμη μοντέρνα τους έκφανση.