Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Διάλειμα ολίγων ημερών

Αφού ο φίλος μου, ο Aris έβγαλε τσίπουρο και μεζεδάκι,
λέω να τηνε κάνω κι εγώ λίγες μέρες, μπας και γλιτώσω το κούρεμα.

Αφήνω, λοιπόν, την Αθήνα και πάω στο χωριό μου, να βρώ τους παιδικούς μου φίλους.
Από πλατεία δεν πάμε κι άσκημα (κλικ να μεγαλώσει η πανοραμική φωτό)

Να πιώ νεράκι από τη βρύση (καλά, όχι την εικονιζόμενη)

Να περπατήσω (Οk, με το αμάξι) στο δάσος

Να χαζέψω κάνα έλατο.

Κι όσο για το κούρεμα του χρέους; Άστο να κουρεύεται!

7 σχόλια:

apos είπε...

Ατιμα χωριά! Και το δικό μου, 16.000 μακριά...

(καλά να περάσετε. φωτογραφίες, ε; Μην ξεχνιόμαστε)

Chocorello είπε...

Παρομοίως! (αλλά πάω για πολύχρωμες οξυές)

Καλά να περάσουμε.

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Απος: χωριό είναι όπου επιλέγεις.
Σε μένα έτυχε.

Τσόκο: Ορεινή Ναυπακτία, ρε γρουσούζη; Αλλάζομε;

Καλά να περάσομε ούλοι, διότι έχομε πολλά μπροστά μας.

Σπνσς είπε...

Αιντε αιντε πάλι φευγ'ς!

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Μα δεν αντέχου, σ' λιέου!

the Idiot Mouflon είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=7I3kWSBE5qo

Louisette είπε...

Lovely place your village, nice pause, greeting from Belgium.