Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

Πήγαμε ξεβράκωτοι...




...στα γουμαράγκαθα.

13 σχόλια:

Vangelis Loukisas είπε...

γαϊδουράγκαθα;

Vangelis Loukisas είπε...

γαϊδουράγκαθα;

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Εντελώς!

Τα έγραψα «γουμαράγκαθα» διότι έβλεπα αυτή τη λέξη ως κριτήριο αναζήτησης στο μπλογκ. Και είπα να βοηθπησω τον άνθρωπο...

Ανώνυμος είπε...

Καλώς ή κακώς, πήγαμε ξεβράκωτοι. Το θέμα είναι, τώρα τι κάνουμε;

Θαρρώ δικαίως την βλέπατε ως κριτήριο αναζήτησης στο βλογ σας τη λέξη «γουμαράγκαθα», μιας και την είχατε αναφέρει εδώ: http://valiacaldadog.blogspot.gr/2013/05/blog-post_15.html
Όοοοοχι, δεν ήμουν εγώ το άτομο που αναζητούσε τα γουμαράγκαθα! Αλλά είδα πιο πάνω τη λέξη και με έπιασε μια ανεξήγητη περιέργεια και τελικώς την αναζήτησα κι εγώ!

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Ναι, στα Γρέβενα τα αποκαλούν έτσι τα γαϊδουράγκαθα.
Μου τόχει πει ένας ... ναύαρχος!

Ανώνυμος είπε...

Ώστε εκτός από γαϊδουράγκαθα, τα Γρεβενά βγάζουν και ναυάρχους! Μαθαίνω καινούργια πράγματα εδώ πέρα μέσα!

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Γαμβρούς τους παίρνουν και είναι αξιολογότατοι... Εάν ενδιαφέρεστε, δείτε κάτω-κάτω το λινκ Κλαυσίγελως.

Ανώνυμος είπε...

Πήγαμε ξεβράκωτοι,
και θα πάμε άκλαυτοι.

Σπνσς.

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Α, μπααα... ΟΧΙ!

Elisa Day είπε...

Κι έλεγα, ούτε ένα γουμαράγκαθο φέτος; Ούτε ένα λιοτρόπι;

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Λιοτρόπια δεν φυτέψαμε, καλή μου. Και μάλλον δεν προβλέπεται. :-(

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Φχαρστώ! ;-)