Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2008

cRash card



Θα τα κάψωωωω, τα ρημάδια τα λεφτά μου!

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αφήστε το σόπινγκ με δανεικά
Θυμίσου είχες κι εσύ ιδανικά

Το σύνθυμα έχει πέσει
Εμπρός για αναλήψεις χωρίς να θέλει κάρτα
Το νέο πιν θα είναι
"σπάστε τα ΑΤΜ και όλα τα φράγκα πάρ'τα"

Αντί για αναλήψεις, κάντε απαλλοτριώσεις
Δεν έχουνε και τόκο, δεν έχουνε και δόσεις

Δε θέλει βαριοπούλα, δε θέλει τεχνική
Με υλικά του δρόμου, μπορείς κάντο κι εσύ

Κι εγώ πώς θα τα βγάλω τα φράγκα που 'χω μέσα;
Να πάρω τη βενζίνη μου, τ' άλλα χρειώδη μέσα

Οι κάρτες αχρηστεύτηκαν, δε γίνονται αναλήψεις
Κι αυτό δε σταματάει με τις τυφλές συλλήψεις

Τίναξε την μπάνκα στον αέρα και διασκεδάζουμε και κερδίζουμε.

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Όπα τις το χιπχοπ!

Alexandra είπε...

:):):):) Καλή χρονιά

Ανώνυμος είπε...

να θυμήσω όντας κατά το ήμισυ κρητικός ότι υπάρχει μια πατέντα αφαίρεσης ατμ με μπουλντόζα καλές γιορτές σκύλε να είσαι καλά κώστας

Ανώνυμος είπε...

θυμήθηκα κάτι οι συμπατριώτες μου αν θυμάμαι καλά δεν κατάφεραν να αφαιρέσουν τα λεφτά από το ατιμο ατμ αν και προσπάθησαν αργότερα με δυναμίτη τραγική ειρωνία ; ίσως
άρα προτιμήστε άλλες ασφαλέστερες μεθόδους κάτι ξέραν κάτι κομπιουτεράδες εξ αμερικής καλή χρονιά κώστας

Ανώνυμος είπε...

Καλή χρονιά σκύλε
όσο για τα λεφτά
δεν έχουμε (πλέον) φράγκο φίλε μου!
τι να κάψεις?

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

No money, no honey...