Τετάρτη 10 Ιουνίου 2009

Με λίγη βοήθεια από τους φίλους μου, ως συνήθως.

Επειδή στο προηγούμενο ποστ δημιουργήθηκε ένα ζήτημα
εάν το καταφύγιο Βάλια Κάλντα διαθέτει ή όχι πισίνα (που γιατί να διαθέτει;)
κι επειδή δεν είχα φωτογραφία του ρέμματος του Παππά χωρίς ανθρώπους μέσα,
ευχαριστώ τον ανώνυμο φίλο που μου έστειλε αυτή τη φωτογραφία
της δεύτερης ωραιότερης πισίνας της Ελλάδας!
(Η πρώτη, κτγμ, είναι αυτή!)
Επίσης, να ευχαριστήσω το αγαπημένο μου παπί
που μας παρέπεμψε στις φωτό με τις μηχανάρες
(α, να χαθείς, παλιόπαπο, μας έφτιαξες πρωινιάτικο!)
Όπως παρατηρείτε επάνω αριστερά, η φωτό έχει τραβηχτεί απογευματάκι με πολλή ζέστη.

EDIT: μόλις δημοσίευσα εφτούνο το ποστ, έλαβα μέιλ διαμαρτυρίας με τον τίτλο:
«Αυτή, δηλαδή, η πισίνα τι έχει να ζηλέψει;»

Πρόκειται για μία φυσική γούρνα στο Αρκουδόρεμα, στον πυρήνα της Βάλια Κάλντα,
καθώς αυτό κατηφορίζει να σμίξει με τον Αώο, που βλέπουτε παραπάνω.
Το μόνο της πρόβλημα είναι η δυσκολία προσέγγισης
για άτομα με περιοριζμένη δυνατότητα κίνησης.

17 σχόλια:

aKanonisti είπε...

Πανέμορφη.....

(τόσο δροσερή...που έκλεισα το κλιματιστικό....)

:-)))

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Εμμμμμ, τι τηνε θέλεις την πισίνα όταν έχεις το Ρρρρρρρρέμα του Παππά;
Ε;
Και σημειωτέον ότι το νερό είναι ψιλομπούζι και ότι πού και πού έχει και πεστροφούλες να κολυμπάνε δίπλα σου!

Crazy Tourists είπε...

Ουάου και ξανά ουάου!! Και για τις δύο "πισίνες"!
Βουνά και λαγκάδια και παραλίες ονειρεύομαι εγώ αλλά κολλημένη μπροστά στο πισι είμαι...Φτού!!

Τρελοτουρίστρια

aKanonisti είπε...

Εγώ βρε σκυλούμπα...δεν κολυμπάω ποτέ σε πισίνα....
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Αλλά κάποιοι φαγώθηκαν....
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαα

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Τουριστριάκι μου...
άλλο το πισί (έστω και ναααααα!) και άλλο η πισίνα!

Ακανό: πχοιός κολυμπάει σε πισίνες όταν έχει τέτοια ρέμματα, ε;
Έλα, εσύ, εκεί πάνω κι έχω ρέμματα για τη γούνα σου!

Ανώνυμος είπε...

Βρε σκύλε,
τι την ξεσηκώνεις την Ακανο; Για περιπέτειες καλοκαιριάτικα;
Αφού είπαμε: κουνούπια, φίδια και μια βρώμα νααα...

Βοβουσολόγος

demetrat είπε...

να σε δω ρε ακανό,να έχεις στη γούνα σου το ρέμα του παππά!!!!!!!!!! και τι στον κόζμο!
:))))

aKanonisti είπε...

Οχι βρε δ....
Εγώ είμαι οικολόγα...
Αμα έμπαινα στου Παππά...
θα σηκωνόνταν να φύγει......
τόσο άθεη που είμαι...

Κρίμα η λιμνούλα...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Καλά, βρε αΚανό, μην έρχεσαι!
Μείνε να κάνεις βόλτες στο στρατόπεδο Καπότα!

ecobubble είπε...

Κούκλα η συνονόματη!!!! Έχω να πάω πάρα πολλά χρόνια...Εκτός απο την ομορφιά της, θυμάμαι επίσης κι ένα απίστευτο μεθύσι με τσίπουρα !! Το καφενείο το είχε μια γιαγιά, η οποία επειδή ήταν απόγευμα μας είχε βγάλει για μεζέ σκληρά στραγάλια! Μετά δεν θυμάμαι τί μεζέδες έβγαλε...Ωράίοι ήταν..Ήταν και μαύρα μεσάνυχτα πιά... :)

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Ξαδέρφη,
πλάκα έχει όταν φτάνομε εκεί, έχοντας φύγει αυθημερόν από Αθήνα. Ξεκινάμε, δλδ, με 40 βαθμούς, ξεροψηνόμαστε μέσα στο αυτοκίνητο όλη μέρα, και φτάνομε το βραδάκι με τις δροσές! Μέχρι να στήσομε αντίσκηνα, να πιούμε κάνα-δυό τσιπουράκια για το καλώςσαςβρήκαμε, έχει πάει 11 το βράδυ. Και η θερμοκρασία έχει κατέβει στους 15 βαθμούς! Και τότε αρχίζουν τα φτερνίζματα!

aKanonisti είπε...

Κακίες βρε σκυλούμπακο???
Δεν το περίμενα από σένα....

Κλαπς....

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Μα τι λες, καλή μου; Το Στρατόπεδο Καπότα υπάρχει! Και διεκδικείται ως ελεύθερος χώρος! Διαβάζοντας, λοιπόν, το χμμμ... γκουχ..., φυσιολατρικό πόστ σου, νόμισα πως εκεί είχες πάει βόλτα!

aKanonisti είπε...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαα
Σκυλουμπάκι....άσε τα σάπια...
Ασφαλώς και ξέρω το στρατόπεδο καποτΑ!!!!
(έκανα μια εργασία... για αυτό...και... το έχω μαθει καλά)
Αλλά....
Παραδέξου.....πως ήταν κακιούλα....
Ελα...
Σου έβγαλα το πιτ μπουλ....από μέσα σου...

Παραδέξου το....

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχααχα

demetrat είπε...

οχι ρε,
ο σκύλος να σου κάνει κακίες;
είσαι σοβαρή τώρα, και με τόσα ρέματα στη γούνα σου;
(κύριε , κύριε; νομίζω πως το λένε Καποτά.)

ισλανδός τέκης είπε...

αααααααααχ αυτή η πισίνα στο αρκουδόρεμα...

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Πέστα, ρε τέκη, διότι δεν μας πιστεύουνε!