Κυριακή 6 Μαΐου 2007

Ένα λουκανικάκι τόσο δα!

Μας e-κόλασε ο Δημήτρης, παρουσιάζοντας τις λούτζες, τις φρουτάλιες, τα καπνιστά, τα λουκάνικα των Κυκλάδων. Βγήκα κι εγώ μια βόλτα να του αντιτάξω τους γευστικούς πειρασμούς της Αθήνας και τι βρήκα; Αυτό το δρομάκι, μικρό, στενό, στραβό, βρόμικο, κοντό και υποβαθμισμένο... Και τι να πεις; Ότι σε τέτοιες περιπτώσεις το μέγεθος δεν μετράει;




Και μετά βλέπεις ότι το φωτάκι στην είσοδο δεν το έχει αφήσει αναμμένο από αμέλεια η ένοικός του. Η οποία γ****ται στη δουλειά η καημένη για να τα φέρει βόλτα με τους λογαριασμούς και να πληρώσει το νοίκι. Μπορντέλο η κατάσταση!

10 σχόλια:

patsiouri είπε...

Ταινία μικρού μήκους...εύκολα...

Ανώνυμος είπε...

Xαχα! Πού πήγες και το ξετρύπωσες βρε θηρίο;! Η σημειολογία της φωτο αποστομωτική...

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

Ψυρρή ήσουνα;

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

@ πατσιούρι: ναι αλλά το φεστιβάλ των μικρού μήκους γίνεται στη Δράμα!

@ παπί: εμ, όποιος γυρίζει...

@ Σπύρος Σ.: κοντά έπεσες, πίσω από την Κουμουνδούρου

Ανώνυμος είπε...

Κείμενο και φωτογραφία απόλυτα συναφείς. Σπιρτόζικο σχόλιο

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Φχαρ'στώ! Μα μου άνοιξε την όρεξη και με διέφθειρε ο Δημήτρης «Όλα στα Κάρβουνα»...

dimitris-r είπε...

Και πόσο πάει, για ναχουμε καλό ερώτημα;
Στερνή μου γνώση στο ...χιλιάρικο και να σου πω δεν θυμάμαι αν παίρναμε και ρέστα!

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Δημήτρη μου, εξαρτάται από ποιά μεριά του .... λουκάνικου είσαι! Για φαϊ ξέρω να σου πώ, εκεί κοντά είναι και τα πασίγνωστα «μπριζολάκια» του «Τέλη».
Για το εικονιζόμενο μαγαζί, δεν ξέρω, δεν έχω πάει ποτέ, ούτε σε ομοειδές του. Υπάρχει όμως ένα πλήρως ενημερωτικό σάιτ, to www.bourdela.com, το οποίο ξεύρει τα πάντα!

Παιδίσκη ερωμένη είπε...

Και η ρημάδα έχει ίδιο επώνυμο με εμένα και στη πόρτα της έχει μια πινακίδα που λέει "Οικία τάδε"...!
Απο τότε που το είδαμε με μια παρέα, με έχουν ταράξει στη καζούρα..!

nahames nakanamoko είπε...

εεε όχι ρε...χαχα έλεος!