Τετάρτη 8 Ιουλίου 2009

Τι είδα και τι άκουσα στο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ

Χάρηκα που είδα τα όμορφα παιδιά που απέκτησαν οι φίλοι μου.

Αστέρι η μικρή, λέμε!


Τα γλυκά που πούλαγαν οι Αιγύπτιοι. Δεν τα δοκίμασα. Δυστυχώς...


Τους Melody Vice.


Τον Παναγιώτη Τσεβά, δαιμόνιο ενορχηστρωτή του Χατζιδάκι.


Το φεγγαράκι που έβγαινε από τον Υμηττό.


Την Εύα Ιεροπούλου και την οικογένειά της, που απέδωσαν καταπληκτικά
ένα μελοποιημένο παιδικό παραμύθι της ίδιας. Το όνομα του συγκροτήματος;
Family Sound Machine!


Έναν εκκολαπτόμενο καλλιτέχνη που καθόταν πάνω στα ηχεία και είχε τσακίσει το τουμπερλέκι του!


Και βέβαια τη Ματούλα, που την είχαν πλαισιώσει ισότιμα (προς τιμήν τους!) η Μάρθα Φριτζήλα και ο Φοίβος Δεληβοριάς, ανασταίνοντας πολλά τραγούδια του Χατζιδάκι.
Πρέπει να έχουν περάσει τουλάχιστον 40 χρόνια, από τότε που κόσμος χόρεψε μαζικά τα «Παιδιά του Πειραιά»! Αλλά σε τι εκτέλεση!




8 σχόλια:

Green_revenger είπε...

σκύλε
τα γλυκά δεν ήταν αιγυπτιακά
ήταν ο Σουλειμάν από το Σουδάν
μπέρδεψες τους ισημερινούς λέμε
θες διακοπές
τέλος
g r

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Αχα! Νόμισα πως παίνευε τα γλυκά του, λέγοντας «Σου λέει, man!»
Πάσο...
Όντως τις θέλω.

Πιγκουίνος είπε...

Ωραία ήταν. Άντε, του χρόνου πάλι...

Ελένη Λιντζαροπούλου είπε...

Σκύλε... την νυχτερινή καλημέρα μου...
Αναδημοσιεύω, φαντάζομαι δεν σε πειράζει, στο ιστολόγιο του Σχολείου Μεταναστών Πειραιά...

http://asmpeiraia.blogspot.com/

κόκκινο μπαλόνι είπε...

Σκουλούμπας-Ρουβίτσος της Ματούλας (Ματουλίτσος) λέμεεεεεε!!!!!
Ήταν σούπερ ωρέ!!!!!
Και εις άλλα με υγεία.
γουφ

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Πένγκουιν, και του χρόνου και κάθε μέρα!
Μπιγκ Μάμα: τιμή μου!
Μπαλούνη: μην με εκθέτεις, σε έχω φωτό να χορεύεις!

Ανώνυμος είπε...

Ήμουν Ν. Κρήτη ρε γμτ. Ωραία πράγματα.

head charge είπε...

Η κυρία στο τραπέζι με τα γλυκά νόμισε ότι μου φάνηκαν λίγα όταν πήγα να την πληρώσω (μάλλον επειδή την ρώτησα «ΟΚ?») και μου πρόσθεσε άλλα τόσα στο καπάκι... τσομπ τσομπ μιαμ γκλουπ... νόστιμα ήταν πάντως.

Άντε και του χρόνου!