Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2007

Αχ, γαλήνεψα!


Το χτεσινο ηλιοβασίλεμα, κάπου εδώ.

10 σχόλια:

ΠανωςΚ είπε...

Σϋμπτωσις; Το ίδιο ηλιοβασίλεμα χάζευα από τη βεράντα μου χτες, 500 και χιλιόμετρα μακριά. Είπα να βγάλω και μια φωτό, αλλά φευ, δεν είμαι σκύλος.

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

500+;
Πες καλύτερα 300+!

ΠανωςΚ είπε...

Είμαι αγεωγράφητος όσον αφορά την Ελλάδα. Ασε που νομίζω ότι μπέρδεψα όχι την πούτσα με τη βούρτσα αλλά τον έναν κόλπο με τον άλλον. Γάματα!

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Στα Καμμένα Βούρλα ήμασταν, ωρέι!

ΠανωςΚ είπε...

Α, καλά, κι εγώ αυτό είμαι. Καμμένο Βούρλο.
Την πρώτη φορά που άνοιξα το χαρτη μου φάνηκε σαν τον κορινθιακό. Τη δευτερη σαν τον παγασητικό.

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Ο Μαλλιακός είναι. Και δεν θα συνεχίσω στα λογοπαίγνια!

ΠανωςΚ είπε...

Μαλλιακός; Ο κόλπος του Μαλιάκα;

Pan είπε...

Μα γιατί σκυλούκο; Συνέχισε, συνέχισε!
Να γελάσουμε και λίγο!

Ανώνυμος είπε...

Ααααχ...

Κι εγώ γαλήνεψα...

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

@ Pan: όχι θα κρατήσω χαρακτήρα
@ έν@: και πού να 'χες έρθει...