Πέμπτη 24 Μαΐου 2007

Εμπόδια στη θέα.


Άνευ σχολίων.

13 σχόλια:

Παιδίσκη ερωμένη είπε...

Νομίζω πως όλα είναι θέμα οπτικής..
Αν είχε πάει πιο κοντά ο φακός ίσως να μην φαινόταν -όχι πως δεν θα υπήρχε..
:)

Τη καλησπέρα μου!

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Εμ, ο φακός, καλή μου Παιδίσκη, αυτό ήθελε να δείξει, τα λελούδια πίσω απ' τα σύρματα...
Τα σέβη μου!

ΠανωςΚ είπε...

Ας απομακρύνει κάποιος αυτά τα χρωματιστά πράγματα (λουλούδια; γρασίδι; να εκτελεστούν πάραυτα!) πίσω από το σύρμα, μου χαλάνε τη θέα!

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Σόρι, αφεντικό! Σπεύδω να ικανοποιήσω το αίτημά Σου!

Παιδίσκη ερωμένη είπε...

(το ξέρω καλέ...! χιχιχ!)

σματς!

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Είστε σεις μία...! Νεράιδα και γουρούνα ταυτοχρόνως!

x-ray είπε...

Νομίζω ότι είναι θέμα βάθους πεδίου αλλά ο ποιητής ήθελε να μας εγκλωβίσει τα χρωματάκια.
:)

Unknown είπε...

ποιος όμως είναι μέσα από το σύρμα;;;;;;)

dimitris-r είπε...

Νομίζω κι εγώ ότι θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα σύντροφο, ότι δεν έχει βάθος το πεδίο σου.
Το κάνεις επίτηδες για να μπερδεύεις ...παιδίσκες ερωμένες, ώστε ν' αρχίσουνε τα γκούτσου γκούτσου καλό μου σκυλάκι και τα χι χι χ! χαϊδεύοντας το κεφαλάκι και το υγρό σου μουσούδι κι ολοκληρώνοντας μ' ένα ...σματς!

Θα σε καταγγείλω Ε.Σ.Η.Bloggeria!

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

κάγκελα παντού...

nikolakisdiaselos είπε...

και τα μυαλά στα κάγκελα...

Kapetanios είπε...

Αυτό έλειπε!
Να αφήσουμε τους σκύλους ελεύθερους!!!!
Και μάλιστα σκύλους σαλιάρηδες!! :))
Αυτό που δεν κατάλαβα είναι ποιος είναι μέσα απ τα συρματοπλέγματα και ποιος στην απ έξω.

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Άντε, ρε!
Εγώ ήμανε από μέσα και τα λούλουδα απόξω!
Μην δείτε ένα σκύλο να έχει άποψη κι ευθύς βγαίνετε να του την πείτε!
Εξάλλου είναι γνωστό ότι η Παιδίσκη δεν προτιμά τους σκύλους μα τα γουρούνια!