Παρασκευή 4 Μαΐου 2007

O Jack Bauer είναι Άγγλος!

Κάποτε πολύ είχα γελάσει, ακούγοντας τη δηλητηριώδη (για τους βρετανούς συμπατριώτες τους) ατάκα των Μόντι Πάιθον «Η βασίλισα είναι τραβεστί και ο Σέξπιρ ήταν γάλλος!». Πρόσφατα, παρακολουθώντας την τηλεοπτική σειρά «24», διαπίστωσα ότι το μαντρόσκυλο της CTU, της υποτιθέμενης αντιτρομοκρατικής του Λος Άντζελες, ο Jack Bauer είναι ... εγγλέζος! Και μάλιστα από καναδούς γονείς! Βιογραφικό του αγγλοκαναδού Κήφερ Σάδερλαντ εδώ.

Λεπτομέρειες για τον άντρα που έκανε τον Τσακ Νόρις να κλάψει, εδώ.

Άλλη λεπτομέρεια: στην CTU υπαρχηγός του Μπάουερ είναι ένας βρετανός πρώην στρατιωτικός της SAS και πρώην πράκτορας της MI6, ονόματι Stephen Saunders. Στέφεν Σόντερς; Τι μου θυμίζει το όνομα; Το ψάχνω στη wikipedia και μου δίνει αυτό. Αχά! Κι έλεγα κι εγώ «κάθε ομοιότης με πραγματικές καταστάσεις τυχαία!»; Τυχαία;

7 σχόλια:

ΠανωςΚ είπε...

Δικαιώνονται λοιπόν τα Southpark για όλα (για τον Σόντερς, για τον Μπάουερ, για το πετρελαιο και το Μεσανατολικό): Blame Canada, blame Canada...

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Να γλέπω Κέννυ και όχι Τζακ;

ΠανωςΚ είπε...

Α, δεν ξέρω... Εγώ είμαι ολίγον τι Lost στο γραφείο κηδειών Φίσερ. Παλιοκατάσταση.

patsiouri είπε...

Πού προλαβαίνετε και τα βλέπετε όλα αυτά ήθελα να'ξερα!

Πάντως off the records ο Σόντερς είχε και το παρατσούκλι "χασάπης των Βαλκανίων", κλεμμένο βέβαια αλλά λένε πως του ταίριαζε πολύ...

Αν κάνω λάθος, ας με συγχωρέσει η μνήμη του!

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

είναι Άγγλος- Αγγλότατος! σωστός!!!
καλό ΣΚ!

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

@ ΠανωΚάτω: κι εγώ είμαι «Στην Εντατική», κάπου στη «Δεξιά Πτέρυγα», κάνοντας «Λούφα και Παραλλαγή»

@ Πατσιούρι: το παρατσούκλι αυτό του το έδωσαν αυτοί που τον έφαγαν, κάνοντάς τον ταξίαρχο της αεροπορίας. Καμία σχέση... Οχι πως ήταν άγγ(ε)λος αλλά προτού φάμε κάποιον, ε ας ξέρουμε τι τρώμε...

@ Σπύρο Σ.: μα δεν σε σκανδαλίζει, να καθαρίζει ένας αγγλοκαναδός για πάρτη του LA;

Pan είπε...

Να αρχίσω να πιστεύω στις συνωμοσιολογίες; Και δεν βλέπω και τηλεόραση να ξέρω τι λέτε.