Τρίτη 4 Μαρτίου 2008

Εκδρομή στη Σύρα


Αχ!

11 σχόλια:

ΠανωςΚ είπε...

To "αχ" της θύμισης ελπίζω ότι είναι αυτό, ε; Της νοσταλγίας;
Πολλή ερημιά πάντως βρε παιδάκι μου, πολύ νερό.

gremiii είπε...

πφπφπφπφπφ...
Καλέ κάθε πρωι αυτή τη θέα έχω...:)
Χαλόοο

παράλληλος είπε...

Ααααααααχ!

Unknown είπε...

γεια σου γλυκό μου σκυλάκι. Τώρα πήγες στη Σύρα, στο καταχείμωνο?

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

@ ΠανωςΚ.: είτε της μίας, είτε της άλλης, «αχ» είναι. Και μην είσαι άδικος, το νερό είναι ωραίο όταν το βλέπεις από μακριά.

@ gremiii: μπράβο σου αλλά γιατί δεν σε πιστεύω; Χαλόου και σε σέ!

@. παράλληλος: Βάααααααααχχ!

@ Πανος: όχι, βρε! Τώρα τις σκανάρισα. Από κάποια άνοιξη του προηγούμενου αιώνα είναι...

gremiii είπε...

Αλήθεια σου λέω, γιαβρί μου!
Ορώ Τουρκία!
Ανατολές απ' τις λίγες.
Δύσπιστος ο κόσμος σήμερα...
Τσ τσ τσ..

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

A, Τουρκία, ναι. Τέτοια έβλεπα κι εγώ, ως φανδάρος στο νησί σας. Αλλά Ανατολή όχι Δύση.

Ανώνυμος είπε...

Ε, όχι πως ήρθες τόσο μα τόσο κοντά και δεν έβαλες μια φωνή!

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Και να 'βαζα φωνή, τότε που πήγα δεν είχα ακόμη ανακαλύψει το ιντερνέτι.

gremiii είπε...

ιιιιι!!!
Έκανες φαντάρος στην Γκασμαδία;
Περαστικά (γιατί όλο και κάποιο κουσούρι θα σου 'μεινε).
Εγώ έχω αθηνέζικη ανοσία (+ανοησία, μη σου πω).
Δεν με πιάνει μύγα.

Άντε, καλό 3ήμερο!

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Yes, I was s Gasman!
Καλό τριήμερο και σε σε!